פותחים משרד חדש? משפצים ואו משדרגים את המשרד הקיים? תרים אחר פתרונות אחסון חכמים? בקטגוריה זו ניתן למנות מגוון לא מבוטל של פרטי ריהוט דוגמת ארוניות וכונניות, ארונות קלסרים, כונניות קלסרים, ארונות ויטרינה, ארונות אחסון המשולבים בכוננית וכן הלאה.
חברת "גבאי ריהוט משרדי" מעמידה לרשותכם מבחר של ארונות קלסרים למשרד, ארונות ספרים,כוורת במגוון מידות וצבעים,כוננית לקלסרים,כונניות פתוחות, כונניות עם דלתות,גולשים יקרים בקטגוריה זו תמצאו מבחר כונניות קלסרים אותן ניתן לקבל במידות שונות וגם במגוון צבעים .
משרד מכירות: רחוב המלאכה 19 א.ת חולון. | נגרייה ומרפדייה : המלאכה 15 א' א.ת חולון
חיפשתם ארון קלסרים במידה מסוימת ובעומק של 40 ס"מ? לרשותכם מבחר עצום של כונניות פתוחות עם דלתות לרכישה מקוונת ומאובטחת. חנות המפעל:
משרד מכירות: רחוב המלאכה 19 א.ת חולון.
נגרייה ומרפדייה : המלאכה 15 א' א.ת חולון
ארונות קלסרים בעומק 30 ס"מ בגבהים שונים, אפשרות עם דלתות או כונניות פתוחות, כוורות. ארונות מנהלים במגוון צבעים, אפשרות להתאמה אישית, והכל תוצרת ישראל ובאספקה ישירות מהמפעל בחולון.
חנות המפעל:
משרד מכירות: רחוב המלאכה 19 א.ת חולון.
נגרייה ומרפדייה : המלאכה 15 א' א.ת חולון
אנשי הצוות המקצועי מבית חברת גבאי ריהוט משרדי מסבירים שארונות הקלסרים מגיעים בגדלים שונים ומחולקים למדפים. הם כוללים דלתות וסגורים הרמטית לצורך אחסון מסמכים רגישים או כאלו שדורשים הגנה מרבית.
הכונניות הנן סוג של ארונות שמגיעים עם מדפים אך ללא דלתות, דהיינו פתוחים בחזית, זאת כדי לאפשר הנגשה קלה, נוחה ומהירה לניירת, תיקיות, ספרים ומסמכים שנעשה בהם שימוש תדיר.
אחת מהנקודות שחשוב לתת עליה את הדעת היא שעל אף המעבר ההדרגתי לדיגיטציה בעידן הנוכחי, עדיין נעשה שימוש מרובה במסמכים פיזיים, מה שמצריך פתרונות אחסון משרדיים.
בהקשר זה, ראוי להבהיר כי ארונות קלסרים מהווים הרבה מעבר לפריטי ריהוט סטנדרטיים, ובראייה מרחבית ניתן להגדירם ככלי אסטרטגי לניהול מיטבי של סביבת העבודה הפנים ארגונית, החל מהגנה על מסמכים חשובים ומידע רגיש וכלה בהתייעלות תפעולית.
אחד מיתרונותיהם הבולטים נעוץ ביכולת ליצור ארגון שיטתי של הקלסרים והניירת באופן ברור והגיוני, על ידי סידור לפי נושאים, קטגוריות, תאריכים, שמות לקוחות או כל שיטה אחרת, בהתאמה לצורכי בית העסק. הדבר מונע את הסיכון לאובדן של מסמכים, ובמקביל מאפשר לעובדים לאתר במהירות כול מסמך.
בעידן הנוכחי מתוכננים הארונות למשרד לחיסכון במקום וניצולת מרבית של המרחב, מה שמאפשר שטח אחסון נרחב בשטח רצפה מינימלי. הם מתאפיינים בגמישות ומודולריות, עם אופציות לשינוי החלוקה הפנימית, וכן הוספה או הסרה של מדפים או מגירות, בהתאמה אופטימלית אל הצרכים המשתנים.
במהלך החיפוש אחר ארונות קלסרים, כדאי לתת את הדעת למגוון שיקולים שונים, דוגמת גודל וממדים, איכות ועמידות, כמו גם התאמה פרטנית לאופן ההתנהלות בסביבת העבודה והצרכים הספציפיים.
ככלל, עוד בטרם ההגעה לשלב הרכישה, מומלץ למדוד את המרחב שבו מתעתדים להציב הארון, תוך תכנון מרווחי פתיחה ובדיקה של דרכי הגישה והמעברים. כמו כן, כדאי להגדיר מראש את סוג וכמות המסמכים שמתכננים לאחסן בארון, ובשעת הבחירה יש לוודא שמספר המדפים ועומקם אכן מתאימים לגודל התיקיות והקלסרים שמעוניינים לאחסן בו.