עיצוב משרד מוצלח נשען, רובו ככולו, על בחירת הריהוט המשרדי המתאים ועל אופן הצבתו בחלל. הצבת כסא משרדי ליד שולחן משרדי אינה יכולה להיות מעשה אקראי וישנם פרמטרים רבים שיש לחשוב עליהם, החל מעיצוב הפנים ועד הארגונומיה של הרהיטים והתאמתם לצרכי העובדים. מומחי הרהיטים של חברת גבאי, המובילה בייצור ושיווק ריהוט משרדי מכל הסוגים, מסבירים מה חשוב לדעת לפני קניית הריהוט המשרדי.
העובדים נמצאים בתנועה מתמדת גם אם זה אינו נראה לעין. הם מוציאים ממגירות ומורידים מהמדפים, מתכופפים לצד אחד ומזיזים את הכיסא לצד שני, ומדי פעם הם קמים כדי לדבר עם עובד אחר או ללכת לשירותים. הצבת ריהוט משרדי חייבת לקחת זאת בחשבון, לאפשר תנועה נוחה בין השולחנות, הצבת כיסא מחשב מתכוונן עם גלגלים למי שעובד מול מסך, למקם את המדפים והמגירות בצורה נוחה וכו'. שמירה על עיצוב נכון תאפשר לעובדים לנוע בנוחות ובקלילות, בלי צורך לבזבז זמן או להתאמץ.
כלל ידוע הוא שכסאות מנהלים יהיו מאסיביים וכהים, כדי לתת תחושה שאנו יושבים מול אדם חשוב. כסא משרדי אינו עונה על אותם קריטריונים אבל גם הכיסאות, וגם שולחנות משרדיים, וכל ריהוט אחר שנבחר בו, נועדו, בין היתר, להשאיר רושם. הריהוט המשרדי מותיר רושם על האורחים או הלקוחות הנכנסים למשרד, כמובן, אך גם על העובדים עצמם, ועיצוב הפנים של המשרד קובע, למעשה, איזו אווירה תהיה בו ועד כמה יעילה תהיה העבודה.
איכות הרהיטים וחומרי הגלם היא חלק בלתי נפרד מכל האמור לעיל – גם מהרושם שהרהיטים משאירים והאווירה שהם משרים, וגם מההתאמה הארגונומית והגדלת יעילות העבודה. יתרון נוסף שיש לריהוט איכותי הוא הבלאי, כמובן. כסא משרדי איכותי, או כל פריט ריהוט אחר לצורך העניין, יכול להחזיק מעמד זמן רב ולשרת אתכם בצורה הטובה ביותר. התפשרות על האיכות מובילה לא רק למראה בלתי איכותי של המשרד כולו אלא גם לבלאי מהיר שמקנה למשרד מראה מרופט וישן, ובסופו של דבר לצורך לקנות ריהוט חדש לעתים קרובות יותר.