כל בעל עסק יודע כי ריהוט משרדי אינו עניין פעוט וכי יש לו חלק חשוב וקריטי במיתוג העסק ובאווירה שתהיה במקום, לטוב ולרע. מומחי הריהוט של חברת גבאי, המתמחה בייצור ושיווק של ריהוט משרדי מסבירים למה כדאי לשים לב בעת בחירת הריהוט למשרד שלכם.
מעבר לאסתטיקה ולנעימות הכללית, לעובדים צריך להיות נוח במקום העבודה, ולריהוט המשרדי יש חלק חשוב בהרגשה שלהם. רוב האנשים נמצאים בעבודה כשליש משעות היממה, כחצי משעות הערות שלהם. כדי שהעובד ירגיש בנוח בעבודה, כמו בבית, כדאי להשקיע בריהוט מתאים ועיצוב מתאים. נוחות ונינוחות של העובד מגבירים את התפוקה שלו לטווח הארוך והקצר גם יחד, כך שבסופו של דבר מדובר בהשקעה משתלמת.
המונח ארגונומיה מופיע כמעט בכל מאמר המדבר על ריהוט משרדי, ובצדק. ארגונומיה עוסקת בהשפעת סביבת העבודה על האדם, ומחקרים ריבם הוכיחו כי תנוחת הישיבה על הכיסא ונוחות ההתנהלות בסביבת העבודה המיידית משפיעות רבות על בריאותו של העובד, על מצב רוחו ועל תפוקת העבודה שלו, הן בטווח הארוך והן בטווח הקצר.
עסקים צעירים, בעיקר בתחום ההיי-טק, ועסקים השואפים לחדשנות, משאירים חללים רבים המיועדים לשיחות מסדרון: פינות קפה מזמינות, פינות ישיבה מפתיעות במקומות שונים ועוד. מחקרים הוכיחו כי במקומות אלה נעשות שיחות העבודה הפוריות והיצירתיות ביותר. במקרה זה כדאי ללמוד מגוגל ודומותיה, אם כי לא חייבים להרחיק לכת עד כדי כך ומספיק לשים דגש על נוחות העובדים בכל מקום בעסק.
המילה הרמוניה מכסה תחומים רבים ומתאימה פה בדיוק. כדי ליצור אווירה טובה, עבור העובדים והלקוחות גם יחד, וכדי ליצור סביבה נוחה לעובדים דרושה הרמוניה. הרמוניה אסתטית, הרמוניה ארגונומית, הרמוניה בין המסר של החברה והמיתוג שלה לבין עיצוב המשרד והריהוט הנבחר, והרמוניה בין העובדים לבין עצמם. כדי להשיג את התוצאה הזאת כדאי לכלול ריהוט משרדי בהחלטות הקשורות למיתוג העסק כולו, ולשכור את שירותיהם ש אנשי מקצוע – אדריכל, מעצב פנים, מעצב ריהוט וכו' שיוכלו ליצור את ההרמוניה המדויקת הנדרשת לעסק שלכם.