אחד היתרונות הברורים שברכישת רהיטים למשרד אצל חברה אחת המייצרת ומשווקת את כל סוגי הריהוט הנדרשים למשרד הוא בהעדר צורך לחפש כל פריט אצל יצרנית אחרת. תחת קורת גג אחת מייצרת חברת גבאי רהיטים ריהוט משרדי איכותי ובטיחותי בכפוף לתביעות מחמירות של תקני איכות ובטיחות מקומיים ובינלאומיים.
רהיטים למשרד כוללים כסא מזכירה, כסא מנהלים, שולחנות כתיבה ושולחנות למחשב. אנשי מקצוע יגיעו למשרד ויתקינו את כל מערכת הריהוט מהחל עד כלה. לפני הרכישה מומלץ להתייעץ עם יועץ מקצועי - שירות הניתן חינם - כדי להסתייע בו לאפיון ולהגדרת צרכיכם המיוחדים.
ריהוט אמור להיות שימושי ודקורטיבי, היות שכל משרד רוצה להקרין ולשגר איכות, יופי, אסתטיקה, איכות וניקיון וכל מה שמתמצה בהגדרה - טעם טוב. טבעי לחפש רהיטים אצל חברה העוסקת כבר יותר מ - 30 שנה בייצור ובאספקה של ריהוט לשוק המוסדי והפרטי, תוך מתן דגש מיוחד לעיצוב המוצר בכלל ולגימורו המלוטש בפרט.
כורסאות המתנה, כיסאות לאורחים, כיסאות בר לקפיטריה, שולחנות לחדרי ישיבות , שולחנות ללשכות מנהלים, ארוניות מתכת, תיקיות מתכת, מדפים, ויטרינות עץ לספרים, לוקרים, כונניות מדפים לאחסון קלסרים, מזנונים, דלפקי קבלה, מערכות עבודה ארגונומיות, וילונות הצללה למשרדים ועוד ועוד פריטים אשר בעלי משרדים עשויים להיזקק להם.
ריהוט המשרד כרוך בהוצאה כספית לא מבוטלת, לכן חשוב לערוך תכנון מוקדם ולאפיין היטב את הצרכים, לקבוע סדר עדיפויות של הריהוט. אין הכרח ברכישת כל הריהוט בפעם אחת אף שיש יתרון לרכישה גדולה ומרוכזת, אשר ודאיי עשויה להוזיל את העלות.
הריהוט המשרדי מהווה חלק בלתי נפרד משגרת המשרד. הוא אמור להיות שימושי ודקורטיבי גם יחד, לאפשר לעובדים לעבוד בסביבת עבודה נוחה, נעימה, אשר הכול בה נגיש. כשאתם רוכשים ריהוט אצל חברה בעלת מוניטין של עשרות שנים אתם מבצעים קנייה מושכלת ונבונה, כדאית ונכונה.
רהיטים למשרד של חברת גבאי רהיטים משמשים אלפי עובדים, לקוחות ואורחים במשרדים שונים. אנשי המקצוע של החברה לא שוקטים על השמרים ושוקדים כל הזמן על שיפורים ושכלולים, בכדי להעניק ללקוחותיהם את הריהוט המשרדי הטוב והאיכותי שהם זכאים וראויים ליהנות ממנו.